UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Mekanda İnsanlarla -1

Sayısal Kıvırcık

Kütüphanedeyim. Yanımda boş bir sandalye ve onun yanında ik sandalyede de kızlar oturuyor. Sessiz bir kütüphane! Bazen burada uyumak, kitap okur gib yapıp sonra başını masaya gömmek çok güzel. Buradaki uykular çok tatlı oluyor. Bunun sebebi bugün uyumadığım olsa gerek.

Solumda kitap, önümde kitap, arkamda yine kitap... solumda kızlar. Bu kızlara taktım galiba. Yok ya ne takacağım, yazacak şeyler düşündükçe geliyor aklıma. Başımın hizasindalar normal tabi Ne diyecektim ben, ha.

Önemde ki kitaplardan biri Nihat Genç'in diğeri Profesör Doktor Bilge Öztan'ın. Biri hukuk diğeri Türk Edebiyatından denemeler.

Şu kız ne dolanıp duruyor ya dövecem şimdi.

Kalemim kayıyor elimden, silahım düşüyor. Anlatamıyorum kendimi. Kütüphane görevlisi etrafı toparlıyor, birazdan gitme vaktimiz gelecek. "Kapatıyoruz."

A.Ü.H.F. Kütüphanesi Okuma Salonu -1
0 yorum: