UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Aktaş hakkında ne biliyorsunuz?

Yozgatın merkeze bağlı bir köyü olan Aktaş ismini köyde bulunan beyaz bir taştan almış. Eski zamanlarında bağcılık, arıcılık ve hayvancılığın büyük ölçüde uygulandığı köy şimdiler de sadece tarımla geçimini sordürmektedir. Eskilerden kalan bağlar iki üç salkım üzüm versede zamandan getirdiği tadını hala yitirmemiş. Köylüler ufakda olsa arıcılığı köyde denemektedirler. Eskilerine yetmiş olan arcılık şimdiler de onlara çok çok yetecektir. Çünkü köy nüfusu zaman, kentsel gelişim, ekonomik yetersizlikler nedeniyle çok azalmıştır. Kışın neredeyse bir kaç ev kalan köyde yazın şehirden gelenler bu mevsimin tadını çıkartmaktadırlar.

0 yorum: