UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Düzensiz uyku nedir?

Uyku problemi.


Abi bu varya insanı insan olma niteliklerinden çıkartıp bir koala misali günün büyük bir kısmını uyuyarak geçirmene sebep olan bazen de gecenin bütün bir kısmını uyumayarak geçermene sebep olur. Örneğin ben. Saat 06:34 can sıkıntısından kimse oyunmasın diye de yavaş yavaş blogumla paylaşıyorum bunu.

Birçok yok denemeye karar vermiştim. Kafamda tasarladıklarım var uyguluyabildiklerim var. Öncelikle bir şey söyleyeyimde insan kafasına koyduğu şeyi yapıyoru. Eğer ben erken kalkacağım, erkan kalkacağım derseniz kendini öyle bir motive edersiniz ki, bir bakmışsnıız istediğiniz saate ya da saat 7'de dim dik ayaktasınız.

Yöntemlerim şeyleydi: sabaha kadar yatmadan gecelemek(sanırım bugün başaracağım, hiç başaramamıştım, hep uyuya kalıyordum ehehe), kişisel motivasyon ile isetnilen saatte kalkmak(istenilince yapılıyor), erken yatabilmek(1 veya 2 haftalık uygu düzeni programı oluşturun bu işler hemen olmuyor zamana yayın her gün yatma saatinizi biraz daha erkene alın ama kalkma saatiniz sabit olsun, evde tek başına iseniz evdeki bütün kurulabilen aletleri kalkma saatinize kurun ya da annenize, babanıza veya sizi kaldırabilecek birine üzerinize 1 sülahi su dökülmesi suretiyle uyandırmasın söyleyin).

Benden bu kadar okula giceğim, belki size okulda da birşeyler yazarım. Ha bu arada Çanakkale belgeseli gelecek bekleyin.
0 yorum: