UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Yanlış yaptım, oluşturdum ve kayıt ettim.


Sen, şimdi onbinlerce vuruşumla sesini duyduğum, zaman içinde yumuşaklaşan ve kaygan olan. Dilimin ucundaki harfler, bir başka yerdeki silgim. Aynı anda iki kere dokunamadığım.

Yıllar önceydi, tek parmaklı duygular zamanımız. Sen şimdi değilsin belki ama başkaların var görüyorum seni de onlarda. Pek bir çekingendim sana ve başkalarına. Sen olamaz isen sınıfta kalacağım bu gerçeği ilişkimiz açısından iyi irdelemek gerekli. Başkaları için hiçbir anlamı olmayan bilir bunun. Anlamsızlaşan topluluklar ve onların federasyonları, ardından devasa konfederasyon. Birbiri ardına dizdiğim konfederasyonlarda dosyalar tek bir kütüphanede. İsim içinde isim, şehir ve isim.

Rüzgarın sesi, uğultu ve çığlık. Nefreti ve sevgisi, hem seninle olmak ister ve de senden güçlü.

Alacaklı ve borçlunun aynı yerde bulunduğunda sana açtığım davam. Hangi mahkeme yetkili, hangisine görevsizlik kararı vermek gerekir. Yaz kızımlar ve çıkan yazılar arasındaki ilişki. İddianamemsin.

İdeolojik sapkınlığım, aşırı oluşumun mazlumluğu, öldürdüğüm insanlar ve gözleri ve görüyor olabilmem seni, senin için yalnızlığı seçenlerin yanında yalnızlığımı sarmak sana.

Üşüyorum, yakamı kapatıyorsun ben sana bakıyorum, belki ısıtacaksın beni belki sarılacağız birbirimize, bakıyorum sana süzüyorum seni baştan aşağı yalnızım senin yanında.
0 yorum: