UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Blograzzi nedir ne değildir, ne amaçlar? (video)

Etiketler: ,
Blograzzi kullanıcılarının çok farklı soruları var bugünlerde, çok hırçın tartışmalar sürüyor bu civarlarda? Hemen söyleyeyim bu videoda sorularınızın yanıtlarını bulacak, merak ettiklerinizi öğrenceksiniz.

Şunu söylemeyi bir borç bilirim amansız tartışmaya son verecek bir cevap blograzzi bir reklam... izleyelim, görelim.


2 yorum:

Yayın için teşekkür ederim güzel acıkla yapmış bir çoks orunun cevabını ve imkanlarını vermiş ;)


Ben şimdi bir video çekeceğim tamam olacak :P
Söylenenlerin gerçekliğini kanılasınlar, bakalım!
buradaki yazıyı okuyun lütfen!