UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Adobe pdf alternatifi: Foxit


foxit pdf okuyucu-reader
Ben nerelere gidem senin elinden Adobe PDF.


Ben bu adobe pdf okuycudan iki üç keredir çekiyorum. Çekiyorum derken dert çekiyorum. Dert çekilir mi demeyin ben çekiyorum kardeşim. Efendim, ne yapacağız. Panik yapmayın FOXIT pdf okuyucu var.

Ses var görüntü yok buyrun buradan. Adobe'den kat kat iyi olduğunu şimdilik söyleyebilirim. Çok hızlı. Bu bilgisayar artık bir pdf bile okuyamıyor diyordum foxit'i yükledim mac or pc oldu.
0 yorum: