UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Blograzzi adamım berbatsın!

Ulan iki haftadır blograzzi diye bir şeyle uğraşıyorum. İyi güzel, Türkiyede ki en büyük blog veri tabanı. Ama sormayın çok kötü bir yanı var söylemedin geçemeyeceğim. Forum da aktif kişilerden birisiyim. Günlük konum oluyor ama bu yönetici arkadaşı gözüm tutmadı. Mesela: bir konu gönderiyorum bakmışım ki silinmiş. Sonra bir konu daha gönderiyoruz gine silinmiş. Bu ne ya, sıkı yönetimle mi idare ediliyoruz. Tamam, konu o bu, şu her ne olursa olsun, saçma, maçma başka bir şey de olsa böyle yapılmaz.


Blograzziyi ve blograzzi yönetimini kınıyorum. Zaten bir kınama mektubu gönderdim.
0 yorum: