UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

31 Mart kan bağışı.

Kardeşim bugün elinde bir kağıtla geldi ama içinde başka bir şey var. Kızılayın bildiğimiz kurumsal yapısı çerçevesinde kan alımı yapılıyor. Tanıtım kağıdında da bunun için okula bir davet vardı. 18 yaşını geçmiş 50 kg'ın üzerinede herkes kan verebiliyormuş. Ben de bu niteliklere sahip olduğum için bende vermeyi "düşünüyorum". Belki vaz cayabilirim ama önemil olan adım atmak değilmi?

Yediğimiz içitiğimiz, toplumsal desteklere dönüşsün benim için yeter. Kim bilir benim kanım bana kalmaz ama benim gibi düşünen güzel insanların kanı hayatımı kurtaracaktır.

Geçtiğimiz yarı dönem tatilinde arkadaşım ile birlikte çoruma gitmiştik. Amcası diyalize bağlı yaşıyormuş. Bu yüzden de düzenli olarak o makineye bağlı kalmalı. İşte geldiğimiz gün, amcasının gitiği diyaliz merkezinin 3. yıl döneme kutlaması vardı. Merkez doktorları, organ bağışından, bahsetmişti. Hatırlıyorum, sanırım ülkemizde de organ bağışlamanın cayiz olup olmadığı tartışmaları yapılmıştı. Benden sonra işe yaramayan bir bedenin hünahından kime ne. İsterse bin günah yazsın.

0 yorum: