UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Yeşil Enerji Filosu Adımı

Dünya: ABD (Barack Obama)
Yeşil Enerji Filosu Adımı

Amerika Birleşik Devletleri Başkanı ülkenin enerji güvenliği konusundaki çalışmalarına devam ediyor. Kampanyasını arkasına Ups, Pepsi, Fritolay gibi güçlü markaları da alarak devam eden Obama, enerji güvenliğinin ve özgürlüğünün, güçlü ekonomilerinin devamı ve gelişimi için gerekli olduğunu vurguladı.

Sadece fosil yakıtın istasyonlara taşınması için günlük 4 milyon galon petrol harcandığını söyleyen Obamanın 2050 yılı içinde bir öngörüsü var, tüm otomobil, tır, ve inşaat araçlarını hibrit yapmak.

Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Melih Gökçek'in geçen yıl ekim ayında basına 100 elektrikli(hibrit) arabanın belediye tarafından satın alınacağını duyurmuştu.

Ülkemiz açısındanda iyi haberler var. Brihgtwell yönetim kurulu başkanı Alphan Manas, Türkiyeden ortakları ile birlikte Fransada bir elektrik otomobil firması satın aldılar ve 2011 Auto Show fuarında sergilemişlerdi.

Not: Ülkemizde elektrikli otomobil için gereken teknolojinin %80'i halen üretilebiliyor. Gereken tek eksik pil teknolojisi ve marka.

0 yorum: