UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Sesliblog

Etiketler: , ,
Yeni bir akım peşinde. (zihnî inşâ)


Şu internet dünyasında farklı fikirler olmasa, yeni iletişim yolları bulunmasaydı ne olurdu? Odun gibi dururduk ne olacak! Abi o oluyor, bu oluyor, ben neden birşey katmayayım. Elim kolum sağlam, klavyeme sağlık manyak da yazıyorum demekki bende iş var. Bu yüzden tek yapmam gereken zihinsel aktivitelerimin haşere bir şekilde çalışmasına yol vermek.

Blog, blog, blog. Para, para, para gibi oldu. :) Benim de gelen fikrimi uygulayacağım uluslararsı internet yapısındaki bölümü.

Yazıyoruz, gösteriyioruz, hareketlendiriyoruz. Video ve resimlerle de anlatıyoruz ama iletişmin ilk kuralı ses dalgalı konuşma yapımızı buraya uyguluyamıyoruz. Bende bu eksiklik çerçevesinde yeni bir akım yaratıyorum SESLİBLOG.


Bu ne abicim ya? Şimdi canım kardeşim bu bildiğin bir şey değil. O yüzden anlatmama izin ver. Kendisi sahibinin sözünü dinleyen bir hizmetkar. Hem dinliyor, hemi de onu başkasına anlatmaktan zevk duyuyor. Bir fantazzi misali.

Sistem çok basit işliyor. Temelde çoğunluğunu yazıyla desteklediğimiz blog mantığını alıyor, çoğunluğunun ses ve videoyla desteklediğimiz bir biçime çeviriyoruz. Makalelerimizi, anılarımızı, düşüncelerimizi, yaptığımız yapacağımız, karakter tabanlı sistemi atıyor, sese çeviriyoruz.

Ne kadar güzel olurdu düşünsenize. Sayfayı açıyorsunuz sitenin sahibi size kendi sesiyle merhaba diyor. Karşınıza bir "hanzoda" çıkabilir. Ardından beğenden diğiniz bir konuyu açıyorsunuz tekrar site yöneticisi anlatıyor size, ne kadar samimi, üç noktalı bir bermuda şeytan üçgeni. Siz site ve karşınızdaki.

Şu anda zihni inşa aşamasında. Bilmiyorum benden önce bunu dillendiren, düşünen var mı? Ama bunu hayata sokacak, arkasında desteği olacak biri olarak ben varım?
0 yorum: