UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Ankara 5 Nisan Duman konserinden kalanlar. (video)

Verdiğimiz sözü tutuyoruz. Ne dedik gideceğiz, gittik. Ortam manyaktı ama çok bebelik vardı. O ayrı bir konu... Tek hatırlayabildiklerim ter, titreşim, sıcaklık, havada uçuşan su damlaları, çılgınca kafa sallamam, onun bunun biryerine kolumla vurmuş olmam, en sonunda da atılan penayı tutamam. Tüm eller havada, zıpladım, tutamadık işte ne yapalım. Boynum ağrıyor, o kadar baş sallamışım ki. Yalnız hala da sallıyorum. Etkisinden kurtulamadım. Yüksek ses seviyesinden dolayı, kulak-burun-boğaz sorunları yaşıyacak olabilirim. Öptüm.

Hani daha önce demiştim ya video, fotoğraf getireceğim diye, düşündüm şimdi kamerayı götürsem manyak şeyler çekerim ama kaç saat orada duracağız biri indirir diye getirmedim. İyi ki de getirmemişim görüntü kayıt cihazlarını, fotoğraf makinelerini almıyorlarmış, sokanlar, telefonlarıyla çekenler bir sürüydü. Önümde bir tane kız vardı telefonu iyiydi, çektiklerini bizim arkadaşa gönderir misin dedim yok dedi, ama benim olduğum yerdeki bi tane kızın çektiklerini youtubeye koymuş oradan tırtıklanacağız artık.





1 yorum:

Paneyi tutamadım demişin ! ben İzmir konserinde 2sinide almıştım :D bi kız arka 300 YTL karşılında sattım XD kefal ya! ama acık hava konserleri çok iyi oluyor Dumanın ;)