UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

2. Ankara Kitap Fuarı 22- 30 Mart

Bugün, fuara gideceğiz bakalım, tabiki sizi zengin içeriklerle dolgunlaştırılmış bir yeni iletiyle daha karşınıza çıkacağım o zamana kadar bu haberimle idare edin.

Açılışı ne zamandı bilmiyorum ama kapanış tarihi 30 Mart. O yüzden kitap severlerin, kitabı seveceklerin, kardeşini, eşini, akrabasını alıp fuara gitmelerinin yararlı olacağı düşüncesindeyim. Fuar büyük ihtimalla yoğun bir şeklide kitap ve düşünce kokacaktır. Bu da insanın kitap sevgisine daha da yaklaştıran bir neden. Eğer 30 Martta kadar boş bir zamanınız olacaksa dolu bir gün geçireceğinizi düşünerik iyi bir seçim olacağını söyleyebilirim.


Kendisi Atatürk Kültür Merkezinde o nerede derseniz Ankara Metrosuna biniyorsunuz, Atatürk Kültür Merkezi durağında iniyorsunuz. Böyle piramite benzeyen bir yer. Görürsünüz zaten ya.

Daha daha da ayrıntılı bilgi almak isterseniz ben sizi organizasyonla ilgili siteye yönlendiriyim.

http://www.ankarakitapfuari.net/
0 yorum: