UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Spor ve gündelik siyaset yazarlarımız.

UzmanRaporu yazar kadrosu artarak gelişmektedir. Yeni konuların ve insanların yaşayacağı bu gelişme sonucunda sizlere ulaştığımız ölçüde daha yararlı olacağız. Başlığıkta da belli olacaktır yazar önerisi verdiğimiz ve düşünülmek üzede kabul eden iki arkadaşım yakın zamanda bizimle birlikte olup olamayacaklarını belirteceklerdir. Ben de size bu güzel haberlerle yeni yazılar ulaştırmalarına olanak sağlayacağım.
1 yorum:

Merhaba,
Sn,blog yöneticisi."Spor ve gündelik Siyaset yazıları" adındaki bölümde,izin verirseniz,bende gündelik Siyaset yazıları hakkında zaman zaman yazılar yazmak isterm.. Hem sizin blogunuz açısından hemde benim gündelik yaşanan siyaset konuları hakkında yazılarımın yayınlanması yararlı olacağı kanısındayım..

iyi bir çalışma olmuş. Teşekkür ediyorum..

ATA