UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Libyanın Kalan Yarısında Türkiye

Türkiye için kötü, muhalifler için kötü


01/04/2011 cuma günü Bingazi'de yapılan toplantıda Türkiye'ye kırgınlıkları ve kendilerinin yanında olmaları gerektiği şeklindeki düşüncelerini dünya ile paylaşmışlardı.

Bugün (05/04/2011) 'de Türkiye'nin Bingazi konsolosluğu önünde yapılan protestoda da Türkiye'yi ve Başbakanı Recep Tayyip Erdoğanı tavrını değiştirmesi gerektiğini belirtmektedirler.

Türkiyenin ortadoğuda Davos Ekonomik İşbirliği Toplantısında yaptı (one minute) çıkışı ile kazanılan sevgi ve saygınlık, şimdi başarılı planlanamamış ve giderek kızgınlığa dönüşen bir tepki halini almaktadır. Bunda muhaliflerin askeri başarısızlıklarının da etkili olduğu söylenebilir ki zaten bazı şartlar öne sürerek ateşkes anlaşması teklifinde de bulunmuşlardı.
0 yorum: