UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Eski sitemi gören var mı?


Geçmişe doğru internette kısa bir yolculuk.

İnternet Archive adlı site sayesinde yıllar yıllar önce yayınladığınız sayfalara ulaşma imkanına sahip olabiliyorsunuz. Bu güzel çalışma sayesinde internetin tozlu sayfalarının arasında kısa da olsa mutlu ve duygulu anlar yaşayabilirsiniz. Site indeskleme işlemine 1996 yılında başlamış yani arayacağınız site bu yıldan önce olmamalı. Alan kapasitesi 100 terebayt ve yaklaşık 10 milyar sayfa içeriyor.


Sizde kendi sayfalarınızı görüntülemek için http://web.archive.org/web/

0 yorum: