UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Bugün 29 Ekim 2007!

Bu Cumhuriyet bayramı öncesinde de yine ülkede yine başarısızlıklar oldu, kan aktı, insan yığınlarını daha kolay kontrol etmek için yeni yöntemler güçlendirildi. Ülke insanlarıyla birlikte gelişmek istiyor ama aynı masada oturduğumuz insanlar için kapıdaki köpek gibiyiz onların gözünde. Oyalamalar, köstek olmalar ve daha bin türlü ahlaksız uyutmalar. Yönetim benim gözümde değersiz, insanlara değer vermiyor. Bu nedenle kontrolleri altında olduğu kurumlarda aynı, söyledikleri sözler benim için doğruluk teşkil etmiyor her zaman. Keşke daha iyi olsak, olamaz mıyız?

Gazi Mustafa Kemal Atatürk sorumluluk ve görevleriyle birlikte yemeğini yediği, havasını soluduğu ülkesine, topraklarına karşı yapması gerekenleri, doğru fikirlerini eylemledi. Bir türk bir dünyaya bedel, bu görev şimdi bizde. Bu ülke şimdi bizlerin elimizde ona yapmamız gerekenleri şimdi gerçekleştirmek zamandır. Cumhuriyetin ve devamımızın dayanağı bizleriz.

Bu arada da İstanbulda Boğaziçi Köprüsü üzerinede yapılan muhteşem kutlamadan söz etmeden geçmek istemem. Gerçekten de Cumhuriyete yakışır bir karşılama olan gösteride yaklaşık 20 dakika havai fişek gösterisi ve ardından ışık gelen ışık süslemeleri canlı canlı görmeye değerdi.


Türk tasarımcı, uygulamacı ve teknik ekibin ortak çalışması ve mevcut malzemelerin kullanılması ile yerleştirilen 100 adet 8000 Watt'lık renkli gökyüzü tarama robotları ile senkronize ışık gösterisi sürerken, Boğaziçi Köprüsü üzerine dizilen robot ışıklar ise İstanbul semalarını renklendirdi.


Herkesin Cumhuriyet Bayramını daha nice bayramları görmek dileğiyle kutluyorum!
1 yorum:

Bu yazdıklarınızla çok haklısınız ama ne yapalım bu düzen böyle. Dediğiniz gibi bunu biz değiştireceğiz böyle gelmiş böyle gitmeyecek artık. Daha güzel bir Türkiye için.