UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

2/B arazilerini satmayın!

2/B orman niteliğindeki arazilerin satışına ilişkin belki bilginiz yoktur biz de size biraz yardımcı olalım, önemli olan bilmemek değil öğrenmemektir. Dünya üzerinde yeşil alanların önemi üzerinde yaşattıkları canlılar ve sağladıkları gaz değişimini yapmalarıdır. Bu canlılar içinde biz insanlarda bulunmaktayız. Yina karbondioksit değişimi sebebiyle elde edilen oksijen bizim de ihtiyacımız olan bir maddedir.



Ülkemizde bulunan orman arazileri yaşam kaynaklarımız, kıyılarımız gelişmiş ekonomi çevrelerinin yanında bulunan araziler satılmaktadır. Bunlar yasal yollarla yapılmaktadır. Bu doğa kanununa aykırı yasal satışlar yanlıştır. Şimdi ve gelecekte ihtiyacımız olanları satmak ne kadar yasal olursa olsun bunlar bizi ilgilendirmez ve hakkımız olanı, değerlerimizi korumamız icap eder.



Tema vakfının düzenlemiş olduğu 2/B arazilerinin satışına ilişkin 1.000.000 kişilik imza kampanyasına sizin de katılmanızı canî gönülden, sizin de daha iyi yaşamanız ve geleceklerinize yanı çocuğunuza, doğacak torununuza veya yeni doğmuş yigeninize içecek suyu olan bir ülke bırakmanız dileğiyle isterim.



0 yorum: