UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

i can football! Dünyada bir ilk, adamlar yapıyor. (video)

Etiketler: , ,
Karşınızda bir Türk icadı i can football (ayaktopu oynarım) ile çıkıyoruz.

Online (hatüstü) oynanabilen bu kurulumsal oyun, 11 kişiye 11 kişi oynayabileceğinik bir aktirasyon. Eğer daha az kişi iseniz sunuculardan size en nadide yapay zekalar seçilecektir. Vestel ve sobee yapı vermişler. Bugünlerde beta, başarılar diliyoruz.



Başka başka, daha başka ne var diyorsanız şunu izleyin, şurayı da ziyaret edin.

Ayaktopu oynarım.


0 yorum: