UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

İntersteno 2008

Uluslararası Bilgi İşlem Federasyonu INTERSTENO ve Türk Temsilciliği İntersteno-Türk'ün, 2008 yılı içerisinde düzenleyeceği Dünya İnternet Şampiyonaları ile Dünya Bilgisayar Şampiyonalarının Yarış Takvimi belirlendi.

2008 Dünya İnternet ve Bilgisayar Şampiyonaları Takvimi
1 - 14 Ocak
İnternet Deneme ve Teşvik Yarışları Kayıtları

15 - 31 Ocak
İnternet Deneme ve Teşvik Yarışları Finalleri

1 - 28 Şubat
İnternet Türkiye ŞampiyonasıEgzersizlerle Ölçme, Deneme ve Kayıtları

1 - 10 Mart
İnternet Türkiye Şampiyonası Finalleri

12 Mart - 14 Nisan

İnternet Dünya ŞampiyonasıElemeleri ve Kayıtları

23 Nisan - 15 Mayıs
İnternet Dünya Şampiyonası Finalleri

23 Haziran - 20 Temmuz
Millî Takımın Çalışma Kampı

22 Temmuz Pazar
Dünya Bilgisayar Şampiyonası Finalleri

26 Temmuz Perşembe
Dünya Bilgisayar ŞampiyonasıDerecelerin İlânı ve Ödül Töreni


Kaynak:
0 yorum: