UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Bir oğlun hikayesi: "BUĞRA"! (video)

Togan Gökbakar'ın ilk yönetmenlik işi olan film Şahan ile birlikte ilk başta bizi onu görmemiz nedeni ile suratımızı gülümseme kaplasada daha sonra biraz da hüzünleniyoruz bu baba-oğul ilişkisine! Oyuncuların adlarının ve teşekkür bölümünü saymazsak 7 dakika 57 saniyelik bu kısa film babasını kaybeden oğulun yaşadıkları hakkındaki düşüncelerini anlatıyor bize. Babasıyla birlikte yaptıklarını, geçirdiği güzel zamanları bize izletiyor. Yaşamımızda yaptığımız en ufak şeyin bile bize, çevremize ne gibi sonuçlar doğuracağını keşke bilebilsek. Babamızı ne kadar çok sevdiğimizi ve ona bu hayatta ne kadar çok ihtiyaç duyduğumuzu, onun bize ne kadar çok şey kattığını ve güçlendirdiğini hemen ve her an hatırlayabilsek. Bu arada filmin müziğini çok beğendim.

KÜNYE

Yapımcı : İsmet Kurtuluş
Yönetmen : Togan Gökbakar
Senaryo : Togan Gökbakar
Yürütücü Yapımcı : Murat Toktamışoğlu - Şahan Gökbakar
Görüntü Yönetmeni : Murat Bıyıkığlu

OYUNCULAR

Buğra'nın Babası : Şahan Gökbakar
Buğra (10 yaş) : Alp Kılıçkaya
Buğra (20 yaş) : Togan Gökbakar
Buğra'nın Annesi : Hanife Kılıçkaya

Özgün Format : 35 mm

Yıl : 2005




0 yorum: