UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Yazma hızını test edin!



Arkadaşlarınıza, tanıdıklarınıza hava atmayı bazen çok severiz. Bunun ne olduğu hiç de önemli değildir aslında. Baş parmağımızı yerinden çıkartıp takmak, dilimizle burnumuza değmek, bir elimizle üçgen yaparken diğer elimizle yuvarlak çizerek onları etkilemek zamanımızın neşeli geçmesine neden olan tatlı anlardır. Bende bu "yetenek"lerinizin arasına bir başkasını daha ekleminiz için bir kaç öneride bulunmak istedim.

Ne kadar hızlı yazıyorsunuz?

Şimdi size iki site söyleyeceğim. Birincisi Uluslararası Bilgi İşlem Federasyonunun dünya internet şampiyonasını düzenlediği çalışma sayfası, diğeri ise şahıslar tarafından oluşturulmuş bir hatüstü(online) bir oyun sayfası. Bu oyun sayfasında yaptığınız dereceye göre kendinizi dünya sıralamasında bir yerlere de koyabiliyorsunuz.

İlk önerdiğim site java, ikinciside flash teknolojisini kullanarak uygulamaları çalıştırtıyor. Bu nedenle her iki uygulamayı da denemek istiyorsanız java ve flash player uygulamaları bilgisayarınızda çoktan yüklenmiş olmalı.

Ha bu arada ulaştığınız sonuçları bizimle paylaşmaktan çekinmeyin. :)
0 yorum: