UzmanRaporu
"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeterlidir." “Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini eğer kitaplara vermeseydim bugün yapabildiğim işlerin hiçbirini yapamazdım.”
.....Mustafa Kemal Atatürk.....

Son günlerde hayattan zevk almak için ne yapıyorsunuz?

Hayatınız platonik mi? Yada kendinize soruyormusunuz bugün hayattan zevk almak için ne yaptım ve yarin ne yapmalıyım. Bugün bu yazıyı okuduktan sonra şöyle bi düşünün bugün ne yaptım yarin ne yapmalıyım. Şimdi görelim bakalım neler yaptınız ve neler yapmak istiyorsunuz.
Ne tür aktivasyonlarla uğraşıyorsunuz. Yeni aramalar yapıyormusunuz. Şimdi bana bugün ne yaptığınızı yazın. Ne yapmak istediğinizi yazın. Yorumlarınızı bekliyorum.
1 yorum:

Totti biraz daha açıklayıcı ol. Ne yapalım, alternatif sun bize.